Kaiter is supporter van jouw mooiste werk

Als je hulp nodig hebt

Onze ondersteuning varieert van onboarding, klantenservice, ondersteuning voor technische vragen en programma management. Lees op deze pagina hoe we je kunnen helpen.

Man met koptelefoon

Man met koptelefoon

Over Kaiter

Wil je als organisatie het mooiste werk bieden of dat als leverancier ondersteunen en overweeg je daarvoor Kaiter in te zetten? Graag beantwoorden we al jouw vragen.

Contact met het sales team

Programma management

Voor grotere vraagstukken, zoals o.a. het voor een organisatie inrichten en leren beheren van het platform en deze organisatiebreed inzetten, bieden wij maatwerk dienstverlening in de vorm van programma management.

Support button

Problemen met inloggen?

Kies voor de juiste informatie en ondersteuning de manier waarop jij met Kaiter werkt.

icon

Ik werk zelfstandig met Kaiter

icon


Check eerst of je het juiste e-mail adres gebruikt. Ontvang je geen inlog link na aanmelding? Check je spam. Gaat er iets anders mis? Verwijder je cookies en leeg de cache van je browser. Lukt het je na het doorlopen van deze stappen nog niet om in te loggen, neem dan contact op met ons support team.

Neem contact op met support

icon

Ik werk samen met mijn werkgever op Kaiter

icon


Heb jij problemen met inloggen en maakt jouw organisatie gebruik van het platform? Neem dan eerst contact op met jouw interne beheerder van het platform. Zij nemen indien nodig contact met ons op. Weet jij niet wie de interne beheerder van de organisatie is? Vraag de gegevens op via onderstaande button.

Vraag jouw interne beheerder op

Collage van 2 lachende mensen

Heb je al wat vragen over wat Kaiter voor je kan betekenen, of hoe het werkt? Kijk even naar het overzicht van veel gestelde vragen en wellicht staat jouw antwoord er al tussen? Is dat niet het geval neem dan gerust contact met ons op.

Mail ons sales team

FAQ's


Veel thema’s van ‘Doe je mooiste werk’ komen overeen met Duurzame Inzetbaarheid. Wij hebben voor een andere benaming en benadering gekozen omdat het er bij Duurzame Inzetbaarheid vooral om lijkt te gaan dat medewerkers aan hun vitaliteit en competenties werken in het belang van de organisatie. Dat stimuleert medewerkers niet echt om op eigen initiatief hiermee aan de slag te gaan. Dat is een gemiste kans, omdat medewerkers die erover nadenken wat voor werk zij het allerliefste willen doen en ook de omstandigheden creëren om zo goed mogelijk aan die wens invulling te geven, heel veel winst kunnen behalen op economisch en sociologisch vlak. Met ‘Doe je mooiste werk’ leggen wij in eerste nstantie de nadruk bij het belang van de individuele medewerker, maar waarvan organisaties uiteraard ook grote voordelen ervaren als zij de omstandigheden bieden waarin de medewerker zijn mooiste werk mag nastreven.

Waar het bij duurzame inzetbaarheid gaat om het continue vinden van de balans tussen wat een medewerker wil en kan en het werk vraagt en biedt, gaat het bij welzijn in werk ook om de mate waarin de organisatie oog heeft voor de persoonlijke waardigheid en stem van de medewerker en de wijze waarop de organisatie medewerkers deelgenoot laten zijn van de strategie en resultaten. Hierdoor werken medewerkers en organisatie aan het gelijkstemmen van de persoonlijke doelen en waarden van de medewerkers met de missie en cultuur van de organisatie. Naarmate deze meer in lijn zijn met elkaar draagt dat bij aan het welzijn van de medewerker en de resultaten van een organisatie. Het werk is dan waardevoller voor iedereen en draagt bij aan het doen en faciliteren van het mooiste werk. Dus ja, de thema’s van welzijn in werk maken ook onderdeel uit van het mooiste werk.

Het aanbod dat op Kaiter staat kan op verschillende manieren zijn toegevoegd. In principe kan iedere leverancier nadat deze is toegelaten tot het platform zijn diensten op het platform plaatsen. Ook de kosten die een leverancier daarvoor wil berekenen is aan hem. Ons doel is dat er kwalitatief hoogwaardige interventies worden aangeboden. Dus voordat een dienst tot het platform wordt toegelaten, moet de leverancier aantonen dat deze bewezen effectief is. Dat doen wij door onderzoek te doen bij mensen en organisaties die al van deze dienst(en) gebruik hebben gemaakt. Daarnaast leggen wij ook ons oor te luisteren in de markt en wij benaderen onderscheidende dienstverleners. Ook hier geldt dat diensten aan het platform worden toegevoegd als deze bewezen effectief zijn. Nadat diensten op het platform zijn geplaatst blijven wij erop toezien dat de kwaliteit van het aanbod hoog blijft. Leveranciers krijgen altijd feedback van gebruikers om hun diensten verder te optimaliseren. En mocht naar bepaald aanbod geen vraag meer zijn, of terugkerend minder positieve recensies ontvangen, dan kan dat ertoe leiden dat deze van Kaiter worden verwijderd. Ontbreekt er aanbod waarvan jij vindt dat deze zeker op Kaiter hoort te staan? Laat het ons dan alsjeblieft weten.

Het is fijn als je met je mooiste werk aan de slag wilt of deze juist wilt bieden, dat je een beeld kan krijgen welke stappen jij het beste kunt zetten. Er worden door veel dienstverleners verschillende vragenlijsten gebruikt. In principe zijn leveranciers vrij om deze via Kaiter aan te bieden. Kaiter biedt de gevalideerde vragenlijsten van TNO aan. Deze zijn middels wetenschappelijk onderzoek samengesteld. Als je ervoor kiest om deze te gebruiken heb je bovendien het voordeel dat je direct na het invullen beschikt over een geschreven advies en krijg je suggesties van voor jou passende interventies. Daarnaast kan, mits je daar toestemming voor geeft, jouw werkgever op groepsniveau analyses maken, zodat zij beeld krijgt wat er binnen de organisatie leeft. Deze groepsanalyses worden gedaan op basis van geanonimiseerde data en zal dus nooit terug te herleiden zijn naar jou.

De omstandigheden waarbinnen jij je werk doet zijn natuurlijk ook van invloed op hoe jij je voelt. In een ideale situatie werk jij aan het doen van jouw mooiste werk en werkt jouw werkgever aan het bieden van het mooiste werk. Kaiter maakt het voor jullie makkelijker daarin samen te werken. Maar mocht jouw werkgever onverhoopt geen gebruik maken van Kaiter dan helpt Kaiter jou persoonlijk op jouw weg naar je mooiste werk. Jij hebt altijd toegang tot het platform en kan je binnen Kaiter gebruik maken van alle beschikbare vragenlijsten en gratis en niet gratis informatie, producten en diensten.

Om te beginnen met Kaiter is heel eenvoudig. Je ziet op verschillende plaatsen op de website buttons om een account aan te maken. Deze bestaat uit niet meer dan je naam en email adres. Na het aanmaken zie je gelijk het dashboard met de vermelding dat er een bericht voor je klaarstaat. Hoewel Kaiter heel intuïtief werkt staan in dit bericht handige weetjes over het gebruik. Daarnaast zie je altijd in de menubalk van het platform dit icoon [icoon vraagteken] staan. Klik je daarop dan krijg je informatie over de functionaliteiten van de pagina waarop je op dat moment bent. Je zult de informatie nauwelijks nodig hebben want, zoals gezegd, Kaiter werkt heel intuïtief en heel eenvoudig.

Ook het aanmelden van jouw bedrijf gaat eenvoudig. Nadat je een persoonlijk account hebt aangemaakt, kan je in ‘mijn profiel’ aangeven dat je jouw bedrijf wilt aanmelden op het platform. Je ziet vervolgens een overzicht met velden waar je de bedrijfsgegevens kunt invullen. Nadat je deze hebt opgeslagen krijg je een bevestiging zodra wij de gegevens hebben geverifieerd. Dit duurt meestal niet langer dan 24 uur. Heb je de bevestiging ontvangen dan beschik je als werkgever direct over het kosteloze instap abonnement. Heb je je aangemeld als leverancier, dan kan je direct na de bevestiging beginnen met het plaatsen van jouw aanbod op Kaiter.

Je kunt van het platform en de geïntegreerde vragenlijsten als individu gratis gebruik maken. Verder krijg je via Kaiter kosteloos toegang tot informatie, producten en diensten die door derden en Kaiter worden aangeboden. Afhankelijk van het soort interventie kan je van dit aanbod gratis of tegen een vergoeding gebruik maken. Zowel gratis als niet gratis aanbod kan je eenvoudig via Kaiter bestellen en (indien van toepassing) betalen. Je kan binnen het platform ook eenvoudig met je werkgever regelen dat hij de kosten voor je draagt.

Wil je als organisatie van het platform gebruik maken? Dan krijg je nadat je jouw bedrijf bij ons hebt aangemeld gratis toegang tot het platform. Je beschikt dan over de meest essentiële rechten om het platform te leren kennen. Ook kan je in het platform bekijken over welke mogelijkheden je als organisatie kan beschikken. Voor de verschillende tools, zoals het maken van groepsanalyses en plaatsen van eigen interventies voor het personeel, zijn verschillende licenties beschikbaar. Deze zijn niet gratis. De hoogte van de kosten is afhankelijk van het pakket en het aantal mensen dat namens jouw organisatie van het platform gebruik gaat maken. Je kunt de kosten eenvoudig uitrekenen met de licentiecalculator in het platform.

Ook als de organisatie beschikt over een eigen domein waarbinnen eigen interventies kunnen worden aangeboden zien medewerkers ook het aanbod van alle overige aanbieders op het platform. Dit aanbod bestaat uit gratis en niet gratis interventies. Medewerkers kunnen deze eenvoudig bestellen en binnen het platform de organisatie om goedkeuring vragen om deze kosten te dragen. Indien een geautoriseerde medewerker daarvoor goedkeuring geeft is het afhankelijk van de licentie met Kaiter, of de organisatie deze interventie direct of binnen een bepaalde termijn betaalt.